Brak produktów
Podane ceny są cenami brutto
Wszystkie wysyłki realizujemy zazwyczaj w ciągu 2 dni roboczych od czasu zaksięgowania pieniędzy na naszym koncie bankowym. Zakupione przedmioty wysyłamy za pośrednictwem Poczty Polskiej list polecony bądź Paczka+.
Koszt wysyłki:
List polecony ekonomiczny: 5,90zł (dostępne przy zakupie na kwotę nie przekraczającą 150zł)
List polecony priorytetowy: 8,40zł (dostępne przy zakupie na kwotę nie przekraczającą 150zł)
Paczka+: 12,50zł
Paczka+ płatne przy odbiorze (pobranie): 16,50zł (dostępne przy zakupie na kwotę przekraczającą 50zł)
Przy zakupach za kwotę poniżej 199zł doliczamy koszt wysyłki. Natomiast za zakupy powyżej 199zł gwarantujemy naszym Klientom darmową wysyłkę Pocztą Polską Paczka+.
Zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) Klient, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania produktu może zrezygnować z zakupu (odstąpić od umowy kupna bez podania przyczyny) z towaru kupionego w naszym sklepie.
Po zgłoszeniu do Sklepu chęci zwrotu towaru Klient otrzyma drogą mailową Formularz zwrotu (oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość).
Zwrot taki jest możliwy tylko wówczas, gdy towar nie był używany i nie jest uszkodzony. Zwracany towar należy odsyłać w oryginalnym opakowaniu razem z otrzymanym wraz z nim dowodem zakupu (faktura lub paragon) oraz wypełnionym Formularzem zwrotu na adres:
Semi Agata Ciura
Ul. Miarki 7
42-209 Częstochowa
Zwracany przez klienta towar powinien zostać opakowany w odpowiedni sposób, zapewniając brak uszkodzeń przesyłki w trakcie transportu.
Koszt opakowania i odesłania towaru ponosi klient.
Sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towarów zapłaconej przez klienta, widniejącej na dokumencie sprzedaży (paragonie, fakturze VAT). Pieniądze zostaną zwrócone w ciągu14 dni (od dnia otrzymania przesyłki ze zwracanym towarem), przelewem bankowym na wskazane przez klienta konto bankowe. Koszt przesyłki do klienta jest zwracany do wysokości najtańszego, zwykłego sposobu dostawy dostępnego w Sklepie internetowym srebrnagaleria.pl. Koszt odesłania towaru przez klienta nie podlega zwrotowi.
Jeśli Klient ma jakiekolwiek wątpliwości czy towar nie został uszkodzony w trakcie dostawy powinien sprawdzić jego stan w obecności dostawcy a w razie stwierdzenia uszkodzenia wypełnić odpowiedni protokół uszkodzenia. Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim cechy niezgodne z opisem lub uszkodzenia nie powstałe podczas dostawy, powinien niezwłocznie zgłosić ten fakt do Sklepu srebrnagaleria.pl i odesłać go przesyłką pocztową na adres sklepu . Sklep nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty, związane z odesłaniem towaru reklamowanego, sklep zwraca natychmiast po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji.
Do odsyłanego towaru należy dołączyć dowód zakupu oraz Formularz reklamacyjny. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są najpóźniej w ciągu 14 dni od ich wpłynięcia.
Towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pozbawiany wad lub sklep zwróci nabywcy równowartość ceny produktu albo zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.
Nieznaczne różnice w wyglądzie, wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego produktu.